
Deze presentatie gegeven door oprichter van D2F Marketing Robert Pot is met name bedoeld voor artiesten en hun managers /managementbureaus en overige belanghebbenden in artiesten.
In deze presentatie schets ik een reëel beeld van hoe de muziek economie van tegenwoordig in elkaar steekt en laat zien waarom dingen van vroeger tegenwoordig niet meer werken. U leert de waarde kennen van het opbouwen van een fan-database en tevens hoe dit systeem in grote lijnen werkt. Ook maakt u kennis met enkele grondbeginselen van inbound marketing met de daarbij behorende psychologische onderbouwing.
Na deze presentatie weet u wat de beste strategie is om een artiest langdurig succesvol te kunnen laten zijn en hoe u deze kunt toepassen op uw eigen artiesten.
De onderwerpen die aan bod komen zijn:
(1) De Oude & de Nieuwe Muziekeconomie
(2) Het Nieuwe Businessmodel (Kracht ligt bij de artiest, macht bij de consument)
(3) Sleutel tot Langdurig Succes (De artiest-fan relatie/marktwaarde)
(4) De nieuwe strategie (Primair gericht op ondersteuning van de artiest-fan relatie)
(5) Het Systeem (Direct Online Marketing)
(6) Functie van de Artiestenwebsite (De ruggengraad)
(7) Organisatie (Eén doel, iedereen ondersteund)
(8) Afronding (Succes is maakbaar)
Duur van deze presentatie is ± 1,5 uur waarna nog uitgebreid ruimte is voor een Q&A.
Deze presentatie kan bij u op kantoor worden gehouden of in de prachtige omgeving van de Sallandse Heuvelrug, in Hellendoorn en wel op het sfeervolle en luxe “Landgoed De Uitkijk”.
Neem vrijblijvend contact met ons op.
